Posts in Travel
Our England story

Anglia ne era pe listă de multă vreme; și tot de multă vreme - din ianuarie 2020 mai exact - nu mai fusesem într-un avion. Am intrat pe site-ul wizzair mai mult din nostalgie. Dar, fiind mai sensibilă ca de obicei la astfel de oferte, când am văzut că biletele Cluj-Londra și înapoi costă 99 de lei bucata, le-am cumpărat fară să mă mai gândesc.

Cu autorulota prin Alpi si Dolomiti

Povestea asta a început de fapt demuuult, în martie anul acesta, când Bogdan mi-a spus că a descoperit o firmă care închiriază autorulote, și cât ar fi de fain să plecăm vreo două săptămâni cu una, câtă libertate vom avea și ce locuri frumoase vom vedea. Aș vrea să spun că i-a luat 5 minute bune să mă convingă, dar în realitate am fost sold la cuvântul “rulotă”.

Saptamana Haferland 2018 - Cand sa mergi, unde sa stai si ce sa faci vara aceasta in Transilvania saseasca

Mie și soțului meu, Bogdan (pentru că ne-am căsătorit doar de câteva zile și încă e exciting să spun "soțul meu, Bogdan") ne place foarte, foarte mult să vizităm sudul Transilvaniei, zonă locuită de sași secole de-a rândul. De câte ori avem ocazia, împachetăm minimul necesar și dăm o tură pe lângă Sibiu sau Brașov, ne cazăm la vreo casă din sat și ne lăsăm răsfățați de gazdele primitoare cu mâncare, deserturi, aer curat și liniște.

Dominic Boutique - Un weekend perfect in inima Transilvaniei

Dominic Boutique e genul acela de perlă pe care nu o găsești în fiecare zi. În primul rând, e situată foarte convenabil - aproape de Sibiu, Sighișoara, Viscri, în zona satelor cu biserici fortificate, dar nu chiar în mijlocul acțiunii, așa încât dimineața te trezește cântecul păsărelelor…

Cum ne organizam excursiile până acum - și ce vom încerca anul acesta

De departe cele mai de succes articole de pe blog sunt cele despre excursiile în care mergem. De multe ori îmi scrieți să mă întrebați cum facem să mergem în locuri frumoase cu buget totuși normal, așa că am hotărât că e momentul să răspund, mai pe lung. Also, am descoperit un concept nou (cel puțin pentru mine) de călătorit în locuri exotice la prețuri mult mai bune chiar și decât ce am făcut noi până acum, deci citiți până la capăt - la finalul articolului vă prezint o super chestie.

#VisitRomania - Cea mai frumoasa cazare din Delta Dunarii

Suntem în ultima zi din excursia noastră în Delta Dunării. Mi-am instalat laptopul pe terasă, am prelucrat câteva poze din ultimul meu shooting, iar acum stau cuminte și scriu pe blog. După cum vedeți din poze, mă aflu într-un loc absolut superb - suntem pentru prima oară în Delta Dunării și chiar mi-am dedicat ceva timp căutând cea mai frumoasă cazare posibilă.

Our Bali Story

Bali a fost... oau. Cea mai exotică excursie a mea de până acum (singura ieșire din Europa pe care am mai avut-o a fost în Dubai, care... e frumos, dar nu prea), de departe cea mai interesantă și plăcută experiență culinară, în câteva zile care au trecut extrem de rapid. Dar să începem cu începutul.

Our Provence story - part II

Continuând povestea excursiei din Provence, îmi amintesc cum o săptămână înainte de excursie căutam în ghid ce sate să vizităm; ajunși în Franța, pe drum spre satele din ghid treceam prin alte sate superbe și am ajuns la concluzia că de fapt cam oriunde ajungi e picture perfect, cu copăcei pe marginea drumului, flori pe case și alei întortocheate. Așa se face că am ales ce-a de-a doua cazare aici, tot prin AirBnB, într-un sătuc numit Cadenet, care s-a dovedit a fi un loc absolut fermecător;

Our Provence story - part I

Când Bogdan mi-a spus, de ziua mea, că a luat bilete de avion până la Nisa și că în iulie vom vizita Provence și Coasta de Azur, mi-am imaginat o excursie liniștită, în care stăm toată ziua pe șezlong la soare, cu marea în față și câmpuri infinite de lavandă în spate, mâncând brânză din cea mai puturoasă (I’m addicted) și bând vin rose din pahare imense. Nu părea deloc un plan rău. Dar evident că realitatea mi-a depășit orice așteptare, și am ajuns să experimentăm în fiecare zi altă aventură: roadtrips prin chei abrupte, înotat în mare, vizitat orașe, sate medievale fermecătoare, câmpuri de lavandă, grădini liniștite, aventuri cu caiacul, plajă pe stânci.