Gingerbread rolls vegane

Vremea asta schimbătoare cere un pic de comfort food delicios. Cinnamon rolls sunt un desert pe care îl facem de ani de zile acasă, iar anul acesta le-am dat un mic upgrade adăugând ghimbir, cardamon, nucșoară și cuișoare - deci le putem numi Gingerbread Rolls. Bonus, sunt vegane și extraordinar de ușor de făcut.

Our England story

Anglia ne era pe listă de multă vreme; și tot de multă vreme - din ianuarie 2020 mai exact - nu mai fusesem într-un avion. Am intrat pe site-ul wizzair mai mult din nostalgie. Dar, fiind mai sensibilă ca de obicei la astfel de oferte, când am văzut că biletele Cluj-Londra și înapoi costă 99 de lei bucata, le-am cumpărat fară să mă mai gândesc.

Oua de Paste vopsite natural

Anul acesta m-am pus pe treabă serioasă și mi-am vopit singură ouăle de Paște. Planul era să testez multe variante de coloranți naturali, și să fac un tutorial cu toate detaliile despre ce funcționează și ce nu. Până când am ajuns să mă chiar joc de-a vopsitul, mi-a plăcut tot ce am încercat și mi-am dat seama că nu prea există do’s and dont’s legate de acest subiect.

Anca CheregiComment
Cu autorulota prin Alpi si Dolomiti

Povestea asta a început de fapt demuuult, în martie anul acesta, când Bogdan mi-a spus că a descoperit o firmă care închiriază autorulote, și cât ar fi de fain să plecăm vreo două săptămâni cu una, câtă libertate vom avea și ce locuri frumoase vom vedea. Aș vrea să spun că i-a luat 5 minute bune să mă convingă, dar în realitate am fost sold la cuvântul “rulotă”.

Read More
Saptamana Haferland 2018 - Cand sa mergi, unde sa stai si ce sa faci vara aceasta in Transilvania saseasca

Mie și soțului meu, Bogdan (pentru că ne-am căsătorit doar de câteva zile și încă e exciting să spun "soțul meu, Bogdan") ne place foarte, foarte mult să vizităm sudul Transilvaniei, zonă locuită de sași secole de-a rândul. De câte ori avem ocazia, împachetăm minimul necesar și dăm o tură pe lângă Sibiu sau Brașov, ne cazăm la vreo casă din sat și ne lăsăm răsfățați de gazdele primitoare cu mâncare, deserturi, aer curat și liniște.

Dominic Boutique - Un weekend perfect in inima Transilvaniei

Dominic Boutique e genul acela de perlă pe care nu o găsești în fiecare zi. În primul rând, e situată foarte convenabil - aproape de Sibiu, Sighișoara, Viscri, în zona satelor cu biserici fortificate, dar nu chiar în mijlocul acțiunii, așa încât dimineața te trezește cântecul păsărelelor…

Read More
Cum ne organizam excursiile până acum - și ce vom încerca anul acesta

De departe cele mai de succes articole de pe blog sunt cele despre excursiile în care mergem. De multe ori îmi scrieți să mă întrebați cum facem să mergem în locuri frumoase cu buget totuși normal, așa că am hotărât că e momentul să răspund, mai pe lung. Also, am descoperit un concept nou (cel puțin pentru mine) de călătorit în locuri exotice la prețuri mult mai bune chiar și decât ce am făcut noi până acum, deci citiți până la capăt - la finalul articolului vă prezint o super chestie.